Kenan Evren Sanayi sitesi ya da daha üst bölgelerinden atıldığı tahmin edilen kimyasal atık, hem deredeki canlıların yaşam alanlarını sınırlıyor, hem de çevre kirliliğine yol açıyor.
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nin Yunusemre ilçesi sınırları içerisinde hayata geçirdiği Atatürk Kent Parkı içerisinden geçen dere bir kez daha kimyasal atık tehlikesi yaşadı. Yağmurlu havayı fırsat bilen çevre katilleri dereyi bir kez daha kimyasal atıklarla kirletmeyi başardı. Kenan Evren Sanayi Sitesi ya da daha üst bölgelerden geldiği tahmin edilen kimyasallar, derenin yüzeyini köpükle kaplayarak, hem deredeki canlıların yaşam alanlarını sınırlardı, hem de çevre kirliliğine yol açtı. Geçtiğimiz aylarda da tekrarlanan olayın ardından Manisa Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ olayın sorumlularının bulunması amacıyla harekete geçmişti. Bu kapsamda Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü öncülüğünde ilgili kurumlarla toplantı yapılmış, dereden de numune alınmıştı. Yaşanan bu elim olayın tekrarlanması Manisalılar tarafından üzüntüyle karşılandı.
Son Dakika › Güncel › Çevre Katilleri Yine İş Başında Gelen Kutusu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.