Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Birisi de Çıkmış 'Ben' Diyor, 'Mustafa Kemal Atatürk'ün Partisiyim.'... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Birisi de Çıkmış 'Ben' Diyor, 'Mustafa Kemal Atatürk'ün Partisiyim.'...

31.03.2018 17:33

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Birisi de çıkmış 'Ben' diyor, 'Mustafa Kemal Atatürk'ün partisiyim.' Mustafa Kemal Atatürk'ün partisi olmak sana bir şey kazandırmıyor ki. Zaten şu anda Mustafa Kemal Atatürk sağ olsa, seni bu partinin başında bir dakika tutmaz.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Birisi de çıkmış 'Ben' diyor, 'Mustafa Kemal Atatürk'ün partisiyim.' Mustafa Kemal Atatürk'ün partisi olmak sana bir şey kazandırmıyor ki. Zaten şu anda Mustafa Kemal Atatürk sağ olsa, seni bu partinin başında bir dakika tutmaz. Gazi Mustafa Kemal, yerliydi, Gazi Mustafa Kemal, milliydi. Sen yerli de değilsin, milli de değilsin, gayri millisin. Kalkıp bizim yerliliğimiz, milliliğimiz üzerinde spekülasyon yapıyor. Şu anda mahkemedesin, hesabını vereceksin. Bizi Pensilvanya'dakinin, ben onun siyasi ayağıymışım. Göreceksin şimdi kim siyasi ayağı? Hesabını vereceksin ve yanında taşıdığın o Pensilvanya'dakinin uşaklarının hesabını da vereceksin ve onlarla nasıl bir profil oluşturduğunuzun da hesabını vereceksiniz. Odalarınızda ne tür oyunlar kurduğunuzun hesaplarını da vereceksiniz."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Birisi de Çıkmış 'Ben' Diyor, 'Mustafa Kemal Atatürk'ün Partisiyim.'... - Son Dakika


Advertisement