Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz Şehitler Abidesi'nin açılışında konuştu. OHAL'e ilişkin Erdoğan, "15 Temmuz'u ne kendimiz unutacağız ne de bizden sonraki nesile unutturacağız. O geceye çamur atma çabası içindeler. Pazarlık bitiyor tanklar çekiliyor. 'Kontrollü darbe' diyorlar. Ne olacaktı istedikleri gibi at oynatmaya devam mı edeceklerdi? Yarın MGK var bu konuyu görüşeceğiz. Hükümetimize tekrar OHAL'in uzatılması teklifini yapacağız" diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yarın Mgk Var Hükümetimize Ohal'in Uzatılması Teklifini Yapacağız (1) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.