Kendiliğinden açılan damperi yoldan geçen bir sürücü fark edip, cep telefonuyla görüntülendi.
KAMYON SÜRÜCÜLERİN DİKKATSİZLİĞİ DEVAM EDİYOR
Başakşehir ve
Avcılar'da ardı ardına yaşanan üst geçit kazalarının ardından gözler yeniden damperli hafriyat kamyonlarına çevrildi. Yaşanan son kazanın üzerinden kısa bir süre geçmesine rağmen damper sürücülerinin dikkatsizliği ise çekilen bir kamera görüntüsü ile yeniden gözler önüne serildi.
KAMYON DAMPERİNİN AÇILDIĞINI FARK ETTİ
TEM otoyolu Edirne istikameti
Mahmutbey Gişeleri'ni geçince bir sürücü, aynı istikamette ilerleyen bir hafriyat kamyonunun damperinin açıldığını fark etti. Cep telefonuyla yaşanan ihmal ve dikkatsizliği görüntüleyen sürücü, kamyon damperinin açıldığı anları kameraya kaydetti. Hareket halinde iken tehlikeye şahit olan sürücü, kazaya sebebiyet vermemek için kayıttan çıkarak yoluna devam etti. Olayı görüntüleyen vatandaş, damperli kamyon sürücülerinin daha dikkatli olması için yetkilileri göreve çağırdı.