Malatya'da bir bulgur fabrikasında çalışan işçi, elini değirmen makinesine kaptırınca 2 parmağından oldu.
Edinilen bilgiye göre, 2. Organize Sanayi Bölgesi'nde meydana gelen olayda, fabrikada işçi olarak çalışan E.S. (39) bir anlık dalgınlık sonucu sağ elini değirmen makinesine kaptırdı. 2 parmağı kopan talihsiz adam, Turgut Özal Tıp Merkezi'ne kaldırıldı. İşçinin sağlık durumunun iyi olduğu bildirilirken, olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. - MALATYA
Son Dakika › Güncel › Değirmen Taşına Sıkışan 2 Parmağı Koptu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.