Özel Dershaneler Birliği Derneği (ÖZ-DE-BİR), "Dershanelerimize Sahip Çıkıyoruz" imza kampanyası başlattı.
Dernekten yapılan açıklamada, Türkiye'nin eğitim sisteminde pekçok sorun varken, dershaneleri bu sorunların nedeni gibi göstermenin, dershaneler olmadığında sorunların çözüleceğini varsaymanın büyük bir yanılgı olduğu ileri sürüldü.
Dershanelerin sistem dışına çıkarılmasının, dönüştürülmesinin dershanelere duyulan ihtiyacı ortadan kaldırmayacağı belirtilerek, şunlar kaydedildi:
"Bilakis eğitim alanında büyük bir kargaşaya neden olacaktır. Dershanelerle ilgili düzenlemeler eğitim sisteminin temel sorunlarının çözümünden ayrı düşünülemez. Anayasal eğitim hakkıyla ilgili dayatmacı ve yasaklayıcı her türlü düzenlemeye karşı çıkmak toplumsal bir görevdir. Bu bağlamda derneğimiz tarafından 'Dershanelerimize Sahip Çıkıyoruz' başlığı altında bir imza kampanyası başlatılmıştır." - Ankara
Son Dakika › Güncel › 'Dershanelerimize Sahip Çıkıyoruz' İmza Kampanyası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.