Diyarbakır'da Sınava Girecek Öğrencilere Ücretsiz Ulaşım - Son Dakika
Son Dakika Logo

Diyarbakır'da Sınava Girecek Öğrencilere Ücretsiz Ulaşım

01.06.2018 14:41

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesince Ortaöğretim Kurumları Merkezi Sınavı'na girecek öğrenciler için ücretsiz ulaşım hizmeti verilecek.

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesince Ortaöğretim Kurumları Merkezi Sınavı'na girecek öğrenciler için ücretsiz ulaşım hizmeti verilecek.

Büyükşehir Belediye Başkanı Cumali Atilla, yaptığı yazılı açıklamada, yarın yapılacak sınava öğrencilerin belediyenin yürüttüğü ulaşım hizmetlerinden ücretsiz yararlanarak gidebileceğini belirtti.

Atilla, "2 Haziran Cumartesi günü sınava girecek öğrenciler, sabah saat 07.00 ile 17.00 arasında, sınava giriş belgelerini göstermeleri halinde, belediyemize ait toplu taşıma araçlarından ücretsiz olarak yararlanacak." ifadesini kullandı.

Sınava girecek tüm öğrencilere başarılar dileyen Atilla, öğrencilerin sınav sırasında dikkatlerinin dağılmaması için vatandaşların sınav esnasında gürültü yapmaktan kaçınmasını istedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Diyarbakır'da Sınava Girecek Öğrencilere Ücretsiz Ulaşım - Son Dakika


Advertisement