Diyarbakır Büyükşehir Belediyesince Ortaöğretim Kurumları Merkezi Sınavı'na girecek öğrenciler için ücretsiz ulaşım hizmeti verilecek.
Büyükşehir Belediye Başkanı Cumali Atilla, yaptığı yazılı açıklamada, yarın yapılacak sınava öğrencilerin belediyenin yürüttüğü ulaşım hizmetlerinden ücretsiz yararlanarak gidebileceğini belirtti.
Atilla, "2 Haziran Cumartesi günü sınava girecek öğrenciler, sabah saat 07.00 ile 17.00 arasında, sınava giriş belgelerini göstermeleri halinde, belediyemize ait toplu taşıma araçlarından ücretsiz olarak yararlanacak." ifadesini kullandı.
Sınava girecek tüm öğrencilere başarılar dileyen Atilla, öğrencilerin sınav sırasında dikkatlerinin dağılmaması için vatandaşların sınav esnasında gürültü yapmaktan kaçınmasını istedi.
Son Dakika › Güncel › Diyarbakır'da Sınava Girecek Öğrencilere Ücretsiz Ulaşım - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.