Döşemealtı Belediyesi tarafından başlatılan "Doğanın Pili Bitmesin" Kampanyası kapsamında yaklaşık 1 ton atık pil toplandı.
Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Temizlik İşleri Müdürlüğünün dördüncüsünü düzenlediği atık pillerin toplanması ve taşınması amacıyla yürütülen kampanya ilgi gördü.
Kampanya çerçevesinde, ilk ve orta okul öğrencileri, yaklaşık bir ton atık pili doğaya atılmadan geri dönüşüme kazandırdı. Toplanan piller, Taşınabilir Pil Üreticileri ve İthalatçılar Derneği'ne (TAP) teslim edildi.
En çok pili toplayarak birinci olan Kömürcüler İlk ve Ortaokulu ile Yeniköy İlk ve Ortaokulu, Yukarı Karaman Perge Rotary İlk ve Ortaokulu'ndan 203 öğrenci, akvaryum gezisiyle ödüllendirildi.
Son Dakika › Güncel › Döşemealtı'nda 1 Ton Atık Pil Toplandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.