Ergene'de 50 İşçi Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Başvurdu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ergene'de 50 İşçi Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Başvurdu

10.08.2025 02:15

Tekirdağ'ın Ergene ilçesinde bir tekstil fabrikasında çalışan 50 işçi, yemek sonrası rahatsızlandı.

Tekirdağ'ın Ergene ilçesinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 50 işçi hastaneye başvurdu.

Alınan bilgiye göre, Velimeşe Mahallesi'ndeki OSB'de bulunan bir tekstil fabrikasında akşam vardiyasında çalışan işçiler yemek yedikten sonra rahatsızlandı.

Mide bulantısı ve baş ağrısı şikayetiyle 50 işçi Çorlu ve Çerkezköy Devlet Hastanesi'ne başvurdu. Genel sağlık durumları iyi olan işçilerden çoğu işlemlerinin ardından taburcu edildi.

Jandarma ekipleri konuyla ilgili soruşturma başlattı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Ergene'de 50 İşçi Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Başvurdu - Son Dakika


Advertisement