Erzurum - Konukevinde Kalanlara 'Kadın, Sığınma Evine Düştü' Deniliyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erzurum - Konukevinde Kalanlara 'Kadın, Sığınma Evine Düştü' Deniliyor

Erzurum - Konukevinde Kalanlara \'Kadın, Sığınma Evine Düştü\' Deniliyor
13.08.2015 10:07

Konukevinde kalanlara 'Kadın, sığınma evine düştü' deniliyor Erzurum Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Sedat Abdulhakimoğlulları, tahrip olan toplum yapısını düzeltmek için kadına yapılan hizmetlerde mesafe katedilmesinin çözüm olabileceğini bildirdi.

Konukevinde kalanlara 'Kadın, sığınma evine düştü' deniliyor

Erzurum Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Sedat Abdulhakimoğlulları, tahrip olan toplum yapısını düzeltmek için kadına yapılan hizmetlerde mesafe katedilmesinin çözüm olabileceğini bildirdi. İl Müdürlüğü bünyesinde önleyici ve tedbir kararları verildiğini aktaran Abdulhakimoğlulları, "2012 yılında 359 önleyici ve tedbir kararı verilmiş. 2014 yılında bu sayı 1432 olmuş. 2015 yılı Temmuz ayı itibariyle ise 507 önleyici ve tedbir kararı uygulanmış. Erzurum'da ülke geneliyle kıyaslanırsa kadına şiddet çok fazla değil. Fakat bunun bir mahalle baskısı boyutu da var. Zaman zaman kuruluşumuza gelen kadınların aileleri tarafında yapılan taleplerde 'ben eşimi, kızımı, gelinimi bu kurumda görmek istemiyorum', kadın konukevine misafir ettiğimiz kişiler için 'kadın sığınma evine düştü' şeklindeki ifadelerde maalesef toplumun bu hizmete nasıl baktığını gösterebiliyor" dedi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Erzurum - Konukevinde Kalanlara 'Kadın, Sığınma Evine Düştü' Deniliyor - Son Dakika


Advertisement