Köpekleri için ev kiraladı
Erzurumlu 49 yaşındaki Abdurrahim Çetin, evinde bakamadığı üç köpeği için ev kiraladı. İkisi golden ve biri de Arjantin Dogo cinsi köpekleri için Merkez Yakutiye ilçesindeki mumcu caddesinde sahibi olduğu büfe ve restaurant üst katını aylık 700 liraya kiralayan Çetin, İş yerimden sonra köpekler yüzünden üç katlı binayı komple kiraladım. Artık oğlum Batuhan ve ben hayvan sevgisini doya doya yaşıyoruz dedi. Evin açık penceresinden sokağı izleyen 3 köpek görenlerin ilgi odağı oluyor.
Son Dakika › Güncel › Erzurum Köpekleri İçin Ev Kiraladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.