Eskişehir'deki bir parkta uyuşturucu kullandığı iddiasıyla fenalaşan bir genç, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göre Kurtuluş Mahalle Muhtarlığı yakınındaki parkta yerde yatan Emir T.'nin (17) fenalaştığını gören çevredeki vatandaşlar, durumu polis ve sağlık ekiplerine haber verdi. Ekiplerin ilk müdahalesinin ardından Eskişehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan gencin tedavisinin sürdüğü öğrenilirken, olayla alakalı soruşturma başlatıldı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Güncel › Eskişehir'de Uyuşturucu Kullandığı Öne Sürülen Genç Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.