Evi Yanan Aileye Gölbaşı Belediyesi Sahip Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Evi Yanan Aileye Gölbaşı Belediyesi Sahip Çıktı

Evi Yanan Aileye Gölbaşı Belediyesi Sahip Çıktı
17.08.2017 09:13  Güncelleme: 09:14

Gökçehöyük Mahallesi'nde elektrik kontağından çıktığı sanılan yangında Ferman Derin ve ailesinin kaldığı tek katlı ev kullanılamaz hale geldi.

Gölbaşı Belediyesi, bir süre önce evi yanan aileye yardım elini uzattı.

Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay'ın talimatıyla aileye gıda yardımında bulunuldu ve geçici olarak içinde yaşamlarını sürdürmeleri için konteyner gönderildi.

Başkan Duruay, Derin ailesine geçmiş olsun temennisinde bulunarak, şunları kaydetti:

"Can kaybının olmaması bizler için teselli oldu. Evi yanan aileye sahip çıkacağız. Gölbaşı Belediyesi olarak zor durumda olan vatandaşlarımıza yardım etmek boynumuzun borcudur. Belediye olarak üzerimize düşen görevi yapacağız."

Derin ailesi de desteklerinden dolayı Başkan Duruay'a teşekkür etti.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Evi Yanan Aileye Gölbaşı Belediyesi Sahip Çıktı - Son Dakika


Advertisement