Farklı Kazandığımız İçin Mutluyuz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Farklı Kazandığımız İçin Mutluyuz"

Farklı Kazandığımız İçin Mutluyuz"
29.10.2017 19:26

Fenerbahçe Doğuş'un kaptanı Melih Mahmutoğlu, Galatasaray Odeabank'ı farklı yendikleri için mutlu olduklarını söyledi.

Fenerbahçe Doğuş'un kaptanı Melih Mahmutoğlu, Galatasaray Odeabank'ı farklı yendikleri için mutlu olduklarını söyledi. Fenerbahçe Doğuş, Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi'nin 4. haftasında deplasmanda mücadele ettiği Galatasaray Odeabank'ı 83-62 yendi. Mücadele sonrasında basın toplantısında açıklamalarda bulunan Fenerbahçe'nin kaptanı Melih Mahmutoğlu, "Zorlu bir haftadan sonra bu maça çıktık. Panathinaikos maçını son topta kaybettik. Zorlu bir deplasmandan geldik. Derbi oynuyoruz. Değeri her zaman yüksek. Yorgunluk da var. Maçı istediğimiz gibi götürdük. Top çalmaları ilk yarı istediğimiz seviyede tuttuk. Geçen haftaya göre normal bir hafta bizi bekliyor. Mutluyuz. Farklı kazandık. Gönül ister ki seyircili oynamak. Önemli olan kazanmaktı. Farklı kazandığımız için mutluyuz. Galatasaray'ı tebrik ediyorum" şeklinde konuştu.

(Oğuzhan Ort - Uygar Aydın/İHA)

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Farklı Kazandığımız İçin Mutluyuz' - Son Dakika


Advertisement