Orduspor Kulübü, Gözetepe A.Ş. Kulübünde Forma Giyen Kaleci Ferhat Odabaşı ile 2 Yıllık Sözleşme İmzaladı. Orduspor Tesislerinde gerçekleşen imza töreni Sportif İşlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Tahsin Türkmen'in katılımıyla gerçekleşti.
Tören sonrasında konuşma yapan Sportif İşlerden Sorumlu Başkan Yardımcımız Tahsin Türkmen; "Yeni Futbolcumuz ile imzalamış olduğumuz bu sözleşme ile nice başarılara da imza atmak adına transferimiz tüm camiamıza hayırlı uğurlu olsun" dedi.
Son Dakika › Güncel › Ferhat Odabaşı 2 Yıllık Sözleşmeye İmza attı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.