Hak-İş Genel Başkanı Arslan, Suriyelileri ziyaret etti
HAK-İŞ Genel Başkanı Mustafa Arslan, Gaziantep'in Nizip İlçesi'nde Suriyelilerin barındığı konteyner kenti ziyaret etti.
Nizip'e gelen Arslan ve beraberindekiler ilk olarak Nizip Kaymakamı Harun Sarıfakıoğulları'ndan kampa ilişkin bilgiler aldı. Kampı dolaşan, sosyal donatıları inceleyen ve Suriyeliler ile sohbet eden Arslan, Suriyeli misafirlere yönelik yapılan ev sahipliğinden dolayı devlet ve millete teşekkür etti.
Türkiye Cumhuriyeti olarak Suriye'den gelen misafirlere kucak açıldığını ve tüm ihtiyaçlarının karşılandığını ifade eden Arslan, "Bu kamplarda yapılanlar ve bize anlatınlar göğsümüzü kabarttı ama bundan sonra da yapacaklarımız biz HAK-İŞ olarak bu aşamadan sonra ciddi bir hazırlık içindeyiz, Suriyeli kardeşlerimizin çeşitli öngörüleri ve neredeyse yüzde 60'nın geri dönmeyeceği kanaati var. Dolayısıyla bu insanların kalıcı olduğunu düşünerek entegrasyon konusunda ciddi adımlar atmamız gerekiyor" dedi.
Son Dakika › Güncel › Gaziantep Hak-İş Genel Başkanı Arslan, Suriyelileri Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.