Adana'da gezintiye çıkan 3 genç arkadaşın bulunduğu otomobil gece arızalanınca, aracı 6 kilometre itmek zorunda kaldılar. Ziyapaşa Mahallesi'nde oturan 3 genç, akşam saatlerinde dolaşmak için Adnan Menderes Bulvarı'na gitti. Geç saatlere kadar gezip dolaşan gençler, dönüşe geçmek için otomobili çalıştırmak istedi. Ancak otomobil gece karanlığında yapılan tüm çabaya rağmen çalışmadı. Bunun üzerine gençler otomobili iterek evlerine götürmeye karar verdi. Gençlerden biri direksiyona geçti diğer ikisi de itti. Zaman zaman yokuş aşağı yollarda hızını alan otomobilin bagaj kapağına oturan gençler, bu şekilde aracı evlerine ulaştırdı. İsimlerini açıklamayan gençler, plakalarının görüntülenmemesi yönünde uyarılarda da bulundu.
(Geniş Haberi Geçilecek)
Son Dakika › Güncel › Gece Arızalanan Otomobili 6 Kilometre İttiler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.