Sağlık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve Türk Kızılayınca yürütülen "Geleceğin Kan Bağışçılarının Kazanımı Projesi" kapsamında, Anamur ilçesinde öğrenciler kan bağışında bulundu.
Gönüllü ve karşılıksız kan bağışının önemi konusunda farkındalık oluşturarak amacıyla düzenlenen etkinliğe, Anamur Ortaokulu'nda eğitim gören çok sayıda öğrenci ve öğretmen katıldı.
Bağışta bulunan öğretmenlere ve öğrencilere, çeşitli ikramlarda bulunuldu.
Son Dakika › Güncel › Geleceğin Kan Bağışçılarının Kazanımı Projesi' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.