Aydın'ın Germencik ilçesinde, belediye tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen boğa güreşleri, sıcak havaya rağmen büyük ilgi gördü. Boğalar Alangüllü'ndeki arenada kıyasıya mücadale verirken, izleyiciler sığındıkları şemsiyelerin altında güreşleri takip etti.
Çakaloğlu Petrol'ün sponsorluğunda Germencik Belediyesi'nin organize ettiği boğa güreşi, Alangüllü Arenası'nda Ege Bölgesi'nin çeşitli yerlerindren gelen 140 namlı boğanın katılımıyla yapıldı. 41 derece sıcağa rağmen 2 bin civarında seyircinin 15'er liraya bilet alıp, izlediği güreşler, renkli görüntülere sahne oldu. Vatandaşlar, sıcağa rağmen güreşi izlemeyi sürdürürken, bazı vatandaşlar şemsiye altına sığınarak, bazı vatandaşlar ise ellerine aldıkları kartonları yelpaze olarak kullanarak sıcağın etkisinden kurtulmaya çalıştı. Bazı vatandaşlar ise kar şerbeti içerek serinlemeyi tercih etti. Etkinlikte 15 Temmuz darbe girişiminde şehit olanlar için bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu, ardından İstiklal Marşı okundu. Daha sonra okunan duanın ardından boğaların güreşi başladı. Davul zurna eşliğinde ilk kez güreşe katılan bazı boğalar mücadeleden kaçarken, sahiplerine zor anlar yaşattı. Başpehlivan boğaların güreşi seyircileri heyecanlandırdı. Arenada tozu dumana katan boğalar izleyenlerden yoğun alkış aldı. Dereceye giren boğaların sahiplerine kupa ve para ödülü verildi. Germencik Belediye Başkan Vekili Halit Germen, boğa güreşlerinin bundan sonraki yıllarda da sürdürüleceğini söyledi.
Son Dakika › Güncel › Germencik'te Boğa Güreşine Büyük İlgi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.