Tekirdağ Süleymanpaşa Kaymakamlığı, İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünce "Okullarda gıda güvenilirliğine yönelik uygulamaları geliştirmek" hedefi doğrultusunda gıda güvenliği bilincini artırmaya yönelik eğitim verildi.
Gıda Mühendisi Gönül Yıldız tarafından 50. Yıl Ortaokulunda 100 öğrenciye "Okullarda Gıda Güvenilirliği" eğitimi düzenlendi. Eğitimde öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılaşılmış olup öğrencilere güvenilir gıda ve hijyen konularında bilgi verildi.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nın 2018 - 2022 Stratejik Planı doğrultusunda güz eğitim öğretim döneminde de eğitimlere devam edileceği belirtildi. - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Güncel › Gıda Güvenliği Bilincini Artırmaya Yönelik Eğitim Verildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.