Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, otobüs alım ihalesinde rüşvet iddialarını ortaya atan iki milletvekilini de mahkemeye verdiğini belirterek, "O milletvekillerini hem maddi hem de cezai yönden mahkum ettireceğim. O, benim boynumun borcu" dedi.
Son Dakika › Güncel › Gökçek İki Vekili Mahkemeye Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.