Gül'den, Suudi Arabistan Kralına "Geçmiş Olsun" Telefonu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gül'den, Suudi Arabistan Kralına "Geçmiş Olsun" Telefonu

15.01.2015 19:05

11. Cumhurbaşkanı Gül, telefonla hastanede tedavi gören kral Abdullah'ın sağlık durumu hakkında bilgi aldı ve geçmiş olsun dileklerini iletti.

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Suudi Arabistan Başbakan Birinci Yardımcısı ve Savunma Bakanı Veliaht Prens Selman bin Abdülaziz el-Suud'u telefonla arayarak, bir süredir hastanede tedavi gören Suudi Arabistan Kralı Abdullah Abdullah bin Abdülaziz'in sağlık durumu hakkında bilgi aldı ve "geçmiş olsun" dileklerini iletti.

Gül'ün basın ofisinden yapılan açıklamada, Veliaht Prens'in görüşmede, "Kral Abdullah'ın halen hastanede bulunduğunu ve durumunun iyileşmekte olduğunu" ifade ederek, gösterdiği ilgi için 11. Cumhurbaşkanı Gül'e teşekkür ettiği bildirildi.

11. Cumhurbaşkanı Gül'ün de, "Kral Abdullah'ın sağlığına kavuşması için dua ettiğini" belirterek, kraliyet ailesine ve tüm Suudi Arabistan halkına iyi dileklerini ve selamlarını ilettiği belirtildi. - Ankara

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Gül'den, Suudi Arabistan Kralına 'Geçmiş Olsun' Telefonu - Son Dakika


Advertisement