Gaziantep Valisi Davut Gül ve Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Nurdağı'nda bir dizi ziyaretlerde bulundu.
Vali Gül ve Şahin, ziyarette Adana-Osmaniye-Gaziantep Hızlı Tren Projesinin devam ettiği Nurdağı- Bahçe tünelinde incelemelerde bulunarak yetkililerden bilgi aldı.
Oto Galerici esnafıyla bir araya gelerek faaliyetleri hakkında bilgi alana Gül ve Şahin, esnafın talep ve önerileri dinledi.???????
Gül ve beraberindekiler, Nurdağı Kaymakamı Eşref Akça, Belediye Başkanı Ökkeş Kavak ve daire amirlerinin ve muhtarların katılımıyla yapılan Aylık Muhtarlar Toplantısına katıldıktan sonra ilçeden ayrıldı.
Son Dakika › Güncel › Gül ve Şahin'den Nurdağı'na ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.