Gürültü Kirliliği Kontrolu Semineri Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gürültü Kirliliği Kontrolu Semineri Verildi

Gürültü Kirliliği Kontrolu Semineri Verildi
21.11.2012 15:39

Çevre Kontrol ve Koruma Müdürlüğü tarafından 21 Kasım 2012 Çarşamba günü, Gürültü Kirliliği ve Kontrolu semineri verildi.

Keşan Belediye Meclis Toplantı Salonu'nda saat 10.00'da başlayan seminere Keşan Belediyesi Zabıta Müdürlüğü personeli katıldı.

Keşan Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdür Vekili Arzu Akbunar,; gürültü kirliliği,gürültü kontrolu ve ilçede gürültüye duyarlı bölgeler hakkında bilgilendirme yaparak, zabıtaların çalışması konusunda açıklamalarda bulundu.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Gürültü Kirliliği Kontrolu Semineri Verildi - Son Dakika


Advertisement