Hizmet Birimlerine Bayram Ziyareti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hizmet Birimlerine Bayram Ziyareti

18.06.2018 08:18

Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç, Ramazan Bayramının 3'üncü gününde görev yapan itfaiye personelleri ile Sağlık İşleri Daire Başkanlığı personellerini ziyaret ederek bayramlarını kutladı.

Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç, Ramazan Bayramı'nın 3'üncü gününde Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ile Sağlık İşleri Daire Başkanlığı bünyesinde nöbetçi olarak görev yapan birimleri ziyaret etti. İlk olarak Durasıllı İtfaiye Müfrezesini ziyaret eden Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç, daha sonra Salihli 3. Bölge İtfaiye Amirliği, Ahmetli İtfaiye Amirliği, Kırtık İtfaiye Grubu ile Sağlık İşleri Daire Başkanlığı Cenaze Hizmet binasına geçti.

Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç'e ziyaretleri esnasında İtfaiye Daire Başkanlığı Destek Hizmetleri Şube Müdürü Gürhan İnal eşlik etti. Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç, Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün'ün selamlarını ileterek, görevli personellerin bayramını kutladı. Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak vatandaşların daha huzurlu bir bayram geçirmeleri için yoğun bir şekilde çalıştıklarını dile getiren Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç, "Ekiplerimiz 7/24 görev başında. Bayram boyunca da ekiplerimiz görevlerinin başındaydı. Bu vesile ile hem personelimizin hem de ailelerinin bayramını kutluyorum" dedi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Hizmet Birimlerine Bayram Ziyareti - Son Dakika


Advertisement