Muhalif Rakka Devrimcileri Saha Komutanı Faris Ebu Ahmet, Kobani (Ayn el Arap) merkezinde sivil halkın bulunmadığını söyledi.
Ebu Ahmet, AA muhabirine yaptığı açıklamada, terör örgütü IŞİD ile bazı Kürt gruplar arasındaki çatışmaların sürdüğünü belirtti. IŞİD'in ilçeye üç bölgeden geldiğini anlatan Ahmet, "Çatışmaların yoğun yaşandığı Kobani merkezde sivil halk bulunmuyor. Terör örgütü ilçedeki bir hastane, asayiş binası, okul ve halk pazarını ele geçirdi" dedi.
Çatışmalardan kaçan halkın güney bölgelere gittiğini ifade eden Ahmet, ABD öncülüğündeki koalisyon güçlerinin IŞİD mevzilerine yönelik hava saldırılarının devam ettiğini dile getirdi. - Şanlıurfa
Son Dakika › Güncel › Işid ile Bazı Kürt Gruplar Arasındaki Çatışmalar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.