İzmir'de 11. Yeşilay Bisiklet Turu Gerçekleştirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

İzmir'de 11. Yeşilay Bisiklet Turu Gerçekleştirildi

İzmir\'de 11. Yeşilay Bisiklet Turu Gerçekleştirildi
05.05.2024 12:23  Güncelleme: 12:25

İzmir'de gerçekleştirilen 11. Yeşilay Bisiklet Turu'nda, hareketli yaşamı desteklemek ve bağımlılıkla mücadele amacıyla pedal çevrildi. Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Türkiye Bisiklet Federasyonu'nun iş birliğinde, Yeşilay'ın ev sahipliğinde düzenlenen tura, yaklaşık 300 bisikletli katıldı. Tur, Cumhuriyet Meydanı'nda başlayıp İnciraltı Kent Ormanı'na kadar devam etti.

İzmir'de gerçekleştirilen 11. Yeşilay Bisiklet Turu'nda, hareketli yaşamı desteklemek ve bağımlılıkla mücadele amacıyla pedal çevrildi.

Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Türkiye Bisiklet Federasyonu'nun iş birliğinde, Yeşilay'ın ev sahipliğinde "Sağlıklı yaşamın keyfini birlikte sürelim" sloganıyla düzenlenen tura, yaklaşık 300 bisikletli katıldı.

Türkiye'de eş zamanlı olarak yapılan etkinlik, Cumhuriyet Meydanında başladı.

Bisikletliler, buradaki kontrollerin ardından pedal çevirmeye başladı. Turda katılımcılar, Mustafa Kemal Sahil Bulvarı'ndan ilerleyerek İnciraltı Kent Ormanı'na ulaştı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İzmir'de 11. Yeşilay Bisiklet Turu Gerçekleştirildi - Son Dakika


Advertisement