DÜZCE(İHA) – Düzce Valisi Dr. Zülkif Dağlı başkanlığında Topik Yaylasında Kamu Kurumları Çalıştayı yapıldı.
Vali Dr. Zülkif Dağlı uhdesinde, Düzce'de ilinde bağımlılıkla mücadele konusunda yürütülen çalışmaları değerlendirmek ve kurumlar arasında koordinasyonu sağlamak amacıyla Bağımlılıkla Mücadele Zorunluluk mu, Sorumluluk mu? "Düzce ili Kamu Kurumları Çalıştayı" gerçekleştirildi. Çalıştay basına kapalı olarak gerçekleştirildi. - DÜZCE
Son Dakika › Güncel › Kamu Kurumları Çalıştayı yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.