YÖK, ÖSYM tarafından bazı adayların yerleştirme sonuçlarında değişiklik olduğunu dikkate alarak, kapatılan üniversitelerin öğrencilerinin kayıt süresini uzattığını açıkladı. Buna göre, kayıt işlemlerinin e-kayıt için 29 Eylül saat 23.59'a, yükseköğretim kurumlarına ise 29 Eylül mesai bitimine kadar uzatılmasına karar verdi.
Son Dakika › Güncel › Kapatılan Üniversitelerin Öğrencileri İçin Kayıt Süresi Uzatıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.