2 Yıl Sonra Kar Gören Iğdırlılar Göbek Attı - Son Dakika
Son Dakika Logo

2 Yıl Sonra Kar Gören Iğdırlılar Göbek Attı

13.01.2019 20:56  Güncelleme: 21:06

İki yıldır kar yağmayan Iğdır'da vatandaşlar, yağan karı oyun oynayarak karşıladı.

Doğu Anadolu Bölgesinin mikroklima kenti Iğdır'da vatandaşlar, iki yıl sonra yağan kara sevindi.

2 Yıl Sonra Kar Gören Iğdırlılar Göbek Attı

IĞDIR 2 YIL SONRA KAR GÖRDÜ

Iğdır'da son günlerde etkili olan sıcak ve güneşli hava akşam saatlerinde yerini kar yağışına bıraktı.

Geçtiğimiz günlerde hava sıcaklığının 10 derece olduğu Iğdır kent merkezi, bugün akşam saatlerinde yerini kar yağışına bıraktı. Hava sıcaklığının hissedilir derecede düştüğü kentte, kar yağışının devam edeceği öğrenildi.

2 Yıl Sonra Kar Gören Iğdırlılar Göbek Attı

VATANDAŞLAR KARIN TADINI ÇIKARDI

Bütün yurda kar yağdığını fakat Iğdır merkeze iki yıldır ilk defa kar yağdığını belirten Emre Ayyıldız, "kar yağışını hasretle bekledik. Yüksek kesimlerde kar yağışı olmasına rağmen, Iğdır merkeze kar yağmıyordu. Çok şükür merkeze iki yıldır ilk defa bu kadar kar yağdı. Bizde dışarı çıkarak yağan karın tadını çıkartıyoruz" dedi.

Belediye meydanında toplanan vatandaşlar ise, kar yağışının sevincini kartopu ve oyun oynayarak yaşadı. - IĞDIR

2 Yıl Sonra Kar Gören Iğdırlılar Göbek Attı
Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel 2 Yıl Sonra Kar Gören Iğdırlılar Göbek Attı - Son Dakika


Advertisement