Karaman'ın Ayrancı ilçesine bağlı Berendi köyünde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina kaldırıldı.
Karaman Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, Ayrancı İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca koronavirüsle mücadele tedbirleri kapsamında Berendi köyünde 2 Nisan'da başlatılan karantinanın kaldırıldığı belirtildi.
Kentte koronavirüs tedbirleri kapsamında Ermenek ilçesinde merkeze bağlı 9 mahalle ve bir köyde 17 Nisan'da başlatılan karantina uygulaması devam ediyor.
Son Dakika › Güncel › Karaman'da bir köydeki karantina uygulaması sona erdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.