Kasaptan 300 Kilo Et Çalan 7 Kişi Yakalandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kasaptan 300 Kilo Et Çalan 7 Kişi Yakalandı

Kasaptan 300 Kilo Et Çalan 7 Kişi Yakalandı
20.01.2012 12:27

Konya'da bir kasaptan 300 kilo et çalan 1'i kadın 7 kişi, işyerinin güvenlik kamerası sayesinde yakalandı.

Konya'da bir kasaptan 300 kilo et çalan 1'i kadın 7 kişi, işyerinin güvenlik kamerası sayesinde yakalandı. Daha önce de poliste kasaptan et hırsızlığı sabıka kaydı bulunan şüphelilerin otomobilinin bagajında ise çaldıkları etlerden kalan kan damlalarının olduğu saptandı.

Merkez Karatay İlçesi Sarıyakup Mahallesi'ndeki bir kasaptan geçen pazar günü yaklaşık 300 kilo et çalındığı ihbarını alan polis, işyerinin güvenlik kamerası kayıtlarını inceledi. Yapılan incelemede şüphelilerin, daha önce de et hırsızlığından kaydı bulunan kişiler olduğu saptandı. Polis, dün akşam saatlerinde düzenlediği operasyonla Ali İ., İsa A., Abdulkadir Y., Namık Kemal A., Mehmet T., Gürsel Y. ve Betül Ö.'yü Adana Çevre yolundaki evde gözaltına aldı. Şüphelilere ait otomobilin bagajında ise çaldıkları etlerden kalan kan damlalarının olduğu saptandı. Polis, şüphelilerin sattıkları etleri bulup kasaba teslim etti.

Gözaltına alınan 7 kişinin, yapılan sorgulamanın ardından bugün adliyeye sevk edileceği belirtildi. - Konya

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kasaptan 300 Kilo Et Çalan 7 Kişi Yakalandı - Son Dakika


Advertisement