Kastamonu'da dünden bu yana 20 kişi, yedikleri mantardan zehirlendi.
Alınan bilgiye göre, araziden topladıkları mantarları yiyen Şenpazar ilçesinde Emriye Ş, Yıldız G, Nebihat S, Ali Ş, Fatma Y, Kezban K, Kıymati Ç, Umut K, Şaziye K. ve Refik S; Çatalzeytin ilçesinde Ali K; Daday ilçesinde Yaşar K, Mehmet K. ve Zühre K; kent merkezinde Havva A, Refik A, Hasan Y. ve Seher S; Doğanyurt ilçesinde ise Zeynep S. ve Ayşe B. bir süre sonra rahatsızlanarak hastanelere başvurdu.
Yapılan muayenede yedikleri mantardan zehirlendikleri tespit edilen bu kişiler, Kastamonu Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.
Son Dakika › Güncel › Kastamonu'da 20 Kişi Mantardan Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.