Kütahya'da jandarma ekipleri kaybolan 70 keçiyi bularak sahibine teslim etti.
İl merkezine bağlı Büyüksaka köyünde yaşayan M.Ç. ve O.Y, Merkez İlçe Jandarma Komutanlığına gelerek, kendilerine ait 70 keçinin ağıldan kaçtığını ve yaptıkları aramalarda hayvanları bulamadıklarını söyledi.
Bunun üzerine harekete geçen jandarma, bölgede dronla arama yaptı.
Ekipler, yapılan arama sonucunda kayıp keçileri, köyün yaklaşık 3 kilometre uzaklığında bularak sahiplerine teslim etti.
Son Dakika › Güncel › Kayıp 70 Keçi Jandarma Tarafından Bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.