Kayseri'de 6 Kişi Kömür Sobasından Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayseri'de 6 Kişi Kömür Sobasından Zehirlendi

Kayseri\'de 6 Kişi Kömür Sobasından Zehirlendi
29.01.2013 13:57

Kayseri'de kömür sobalarından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi, hastanelerde tedavi altına alındı.

Kayseri'de kömür sobalarından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi, hastanelerde tedavi altına alındı.

Kentte Melikgazi ilçesi Karacaoğlu Mahallesi Ören Sokak'ta oturan Adem Apılı (32), eşi Tuba Apılı (25) ve kızları Zeynep Apılı sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Apılı ailesinin 3 üyesi Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedaviye alınıdı. Hacılar ilçesi Beğendik Mahallesi Bayram Caddesi'nde oturan Davut Mercimek (39) ve eşi Özlem Mercimek (34) ile Melikgazi ilçesi Hürriyet Mahallesi Bergama Caddesi'ndeki evinde yaşayan Hatice Şahingöz (30) de evlerindeki kömür sobasından sızan karbanmonoksit gazından zehirlendi. Mercimek çifti ve Hatice Şahingöz de Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde getirilerek tedaviye alındı. Hastanede tedavileri süren 6 kişinin hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi. - Kayseri

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kayseri'de 6 Kişi Kömür Sobasından Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement