Kayseri'de 6 Kişi Sobadan Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayseri'de 6 Kişi Sobadan Zehirlendi

02.12.2015 10:31

Kayseri'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 aileden 6 kişi hastanelik oldu.

Kayseri'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2  aileden 6 kişi hastanelik oldu.

Olay, Merkez Melikgazi İlçesi Osman Kavuncu Mahallesi Mehmet Akif Ersoy Apartmanı'nda bu sabah meydana geldi. 28 yaşındaki Elmas Uslu, sobayı yaktıktan sonra işe giden eşi için kahvaltı hazırlamaya başladı. Bu sırada kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerinin farkına varan Uslu ailesi, durumu 112 ekiplerine haber verdi. Gelen sağlık ekiplerince anne Elmas Uslu, çocuğu 3 yaşındaki Bahri ve eşi, 28 yaşındaki Eyüp, Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Merkez Kocasinan İlçesi Hoca Ahmet Yesevi Mahallesi Denizler Sokak'ta ise 2 çocuğunu okula göndermek için hazırlık yapan 36 yaşındaki Necla Bayrak, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerininin farkına vardı. Anne Necla Bayrak, çocukları 13 yaşındaki Ali ve 5 yaşındaki Yiğit, Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedaviye alındı. Zehirlenen her iki ailenin fertleri  kısa süreli tabevinin ardından taburcu edildi. - Kayseri

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kayseri'de 6 Kişi Sobadan Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement