Kayseri'de karantinadaki umrecilerden 192'si tahliye ediliyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayseri'de karantinadaki umrecilerden 192'si tahliye ediliyor

Kayseri\'de karantinadaki umrecilerden 192\'si tahliye ediliyor
31.03.2020 14:04  Güncelleme: 14:37

Kayseri'de, umre dönüşü koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alınan 252 kişiden 192'sinin tahliyesine başlandı.

Kayseri'de, umre dönüşü koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alınan 252 kişiden 192'sinin tahliyesine başlandı.

Türkiye'ye dönmelerinin ardından 16 Mart'ta kentteki Hunat Hatun Kız Öğrenci Yurdu'na yerleştirilen umreciler, karantinada 16 gün geçirdi.

Tahliyelerine karar verilen 192 kişi, yurt bahçesine kurulan çadırda sağlık görevlileri tarafından kontrolden geçirilip, otobüslere bindiriliyor.

Umreciler, otobüslerle memleketlerine götürülecek.

Diğer umrecilerden bir kısımının, kaldırıldıkları hastanede takip edildiği, bir kısmının da bir süre daha yurtta tutulacağı öğrenildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kayseri'de karantinadaki umrecilerden 192'si tahliye ediliyor - Son Dakika


Advertisement