Kırşehir'de Endokrinoloji Polikliniği Hizmete Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kırşehir'de Endokrinoloji Polikliniği Hizmete Girdi

07.12.2017 15:24

Kırşehir Sağlık Müdürü Suat Türkoğlu, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Endokrinoloji Polikliniğinin hizmet vermeye başladığı bildirildi.

Kırşehir Sağlık Müdürü Suat Türkoğlu, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Endokrinoloji Polikliniğinin hizmet vermeye başladığı bildirildi.

Türkoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, polikliniğin hastanenin ek binasının ikinci katında açıldığını belirterek, Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Uzmanı Dr. Hikmet Soylu'nun, burada hasta muayenelerine başladığını kaydetti.

Hastane bünyesinde hiç bir branşta eksiklik bırakmayacaklarını vurgulayan Türkoğlu, polikliniğin hayırlı olmasını diledi.

Soylu da Kırşehir'in sağlık alanında oldukça başarılı olduğunu ifade ederek, Endokrinoloji Polikliniği'nin de hizmete girmesiyle, bu başarının daha da artırılması için tüm çabayı sarf edeceğini kaydetti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kırşehir'de Endokrinoloji Polikliniği Hizmete Girdi - Son Dakika


Advertisement