Kızılcahamam ilçesinde belediye ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle doğada yiyecek bulması zorlaşan sokak hayvanlarına yem bıraktı.
Kızılcahamam Belediyesi, ilçede farklı 4-5 noktada hayvan besleme alanları oluşturdu.
Bu alanlara günlük yaklaşık 70 kilogram yem bırakıldığı bildirildi.
Son Dakika › Güncel › Kızılcahamam Belediyesi sokak hayvanlarını unutmadı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.