Kocaeli'nin Körfez ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bir sokakta karantina uygulaması başlatıldı.
Alınan bilgiye göre, Yavuz Sultan Selim Mahallesi Erdoğan Sokak'ta pozitif vaka ve bunlarla temaslı kişiler olduğu tespit edildi.
Test sonucu pozitif çıkan kişilerin, diğer evlerdeki bazı vatandaşlarla temas kurdukları gerekçesiyle İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca sokağın karantinaya alınmasına karar verildi.
Sokakta başlatılan karantina uygulaması 7 gün sürecek.
Son Dakika › Güncel › Kocaeli'de bir sokak karantinaya alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.