Metro şantiyesinde betona çarpan otomobildeki 2 kişi yaralandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Metro şantiyesinde betona çarpan otomobildeki 2 kişi yaralandı

15.06.2021 03:36  Güncelleme: 04:23

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde metro inşaat alanındaki beton yükseltiye çarpan otomobildeki 2 kişi yaralandı.

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde metro inşaat alanındaki beton yükseltiye çarpan otomobildeki 2 kişi yaralandı.

Emre M. idaresindeki 34 DG 3912 plakalı otomobil, Güzeller Mahallesi İbrahimağa Caddesi'nde henüz belirlenemeyen nedenle kontrolden çıkarak metro şantiyesine girdi.

Otomobilin metro çukurunun beton uzantısına çarpması sonucu sürücü ile araçtaki Gözde İ. yaralandı. Araçtaki ismi henüz belirlenemeyen bir kişi ise kazayı yara almadan atlattı.

Yaralılar, Gebze Fatih Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Metro şantiyesinde betona çarpan otomobildeki 2 kişi yaralandı - Son Dakika


Advertisement