
Konya'nın Kulu ilçesinde trafik polisleri tarafından yapılan motosiklet denetiminde 16 sürücüye cezai işlem uygulandı.
İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ilçede motosiklet ve motorlu bisikletlere yönelik denetim gerçekleştirildi.
Kurallara uymayan sürücülere 32 bin 687 lira ceza uygulandı.
Denetimde 16 motosiklet ise trafikten men edildi.
Son Dakika › Güncel › Kulu'da motosiklet denetiminde 32 bin 687 lira ceza uygulandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.