Kursiyerler Yağlı Boya Resim Sergisi Açtı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kursiyerler Yağlı Boya Resim Sergisi Açtı

21.06.2016 13:55

Erdemli ilçesinde kursiyerler yağlı boya resim sergisi açtı.

Erdemli ilçesinde kursiyerler yağlı boya resim sergisi açtı.

Kültür Merkezinde açılışı gerçekleşen sergide, 50 kursiyer tarafından yapılan 100 yağlı boya resim sergilendi.

Erdemli Belediye Başkanı Mükerrem Tollu, sergi açılışında yaptığı konuşmada, belediye bünyesinde, resim, tiyatro, çağdaş halk dansları, fotoğrafçılık, gazetecilik, yazarlık, müzik, tenis ve yabancı dil kursları açıldığını anımsattı.

Erdemli'nin sanatsal açıdan gelişmesi için çeşitli etkinlikler düzenlediklerini belirten Tollu, "Bu sergi burada harcanan emeğin boşa gitmediğinin bir kanıtıdır. Ressamlarımıza ve hocalarımıza teşekkür ederim." dedi.

Sergi, hafta sonuna kadar gezilebilecek.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kursiyerler Yağlı Boya Resim Sergisi Açtı - Son Dakika


Advertisement