Şanlıurfa'da, tiner bağımlısı 15 yaşındaki B.M.'nin, bir inşaatta ısınmak için yaktığı ateş, su borusunun ısınıp patlamasına neden oldu. Mahalleyi ayaklandıran gelişme sonrası polis, kaçmaya çalışan madde bağımlısı çocuğu gözaltına aldı.
Olay, dün gece geç saatlerde Süleymaniye Mahallesi'nde meydana geldi. 1790. Sokak'ta bulunan inşaat halindeki bir binaya gelen madde bağımlısı B.M., zemin katta ısınmak için ateş yaktı. Ancak, çocuğun yaktığı ateş, bir süre sonra su borusunun erimesine neden oldu. Borunun patlaması ile inşaat içerisinde akan tazyikli su, boşa akmaya başladı. Çevredekilerin su sesi ile uyanıp dışarı çıkması ile durum polise bildirildi. Olay yerine gelen polis, görgü tanıklarının ifadesi doğrultusunda olay yerinden kaçan çocuğun eşkali doğrultusunda bölgede çalışma başlattı. Polisler, kısa bir süre sonra kaçmaya çalışan B.M.'yi yakalayarak gözaltına alıp, Çocuk Polisi Şube Müdürlüğü'ne teslim etti. Sokakta bir süre akan su ise çağrılan belediye görevlilerince kesildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
(HK/SS) - Şanlıurfa
Son Dakika › Güncel › Madde Bağımlısı, Isınmak İsterken Su Borusunu Patlattı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.