Malatya'da bir mahalledeki karantina uygulaması sona erdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Malatya'da bir mahalledeki karantina uygulaması sona erdi

Malatya\'da bir mahalledeki karantina uygulaması sona erdi
13.04.2020 14:06

Malatya'nın Hekimhan ilçesinde bir mahalledeki karantina uygulaması sona erdi.

Malatya'nın Hekimhan ilçesinde bir mahalledeki karantina uygulaması sona erdi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, "Hekimhan İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla Hekimhan ilçesi Kozdere Mahallesi'nde koronavirüs salgını nedeniyle 30 Mart 'ta alınan karantina kararı 13 Nisan itibarıyla sona ermiştir." bilgisi paylaşıldı.

Kentte 29 Mart'ta Darende ilçesindeki Ilıca, Arapgir ilçesindeki Eğnir, 30 Mart'ta Hekimhan ilçesindeki Kozdere, 31 Mart'ta Pütürge ilçesindeki Sahilköy, 2 Nisan'da Kuluncak ilçesindeki Kaynarca, 7 Nisan'da da Akçadağ ilçesi Küçükkürne mahallelerinde karantina kararı alınmıştı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Malatya'da bir mahalledeki karantina uygulaması sona erdi - Son Dakika


Advertisement