Medya-İş Genel Başkanı Gürsel Eser, Anadolu Ajansı (AA) ve Başbakanlık Basımevi'ni ziyaret ederek, çalışanların yeni yılını kutladı.
Eser, önce, yılın son saatlerinde mesai yapan AA çalışanlarını ziyaret etti.
Genel Müdürlük binasında servisleri dolaşan Eser, çalışanların yeni yılını kutladı.
Eser, yeni yılın ülkeye, işçilere, gazetecilere, basın dünyasına ve bütün insanlığa başarı ve mutluluk getirmesini diledi.
Medya-İş Genel Başkanı Eser, daha sonra Başbakanlık Basımevi'ne gitti.
Yeni yılın ilk Resmi Gazete'sinin basılışını takip eden Eser, basımevi çalışanlarının da yeni yılını kutladı.
Başbakanlık Basımevi Müdürü Nihat Orhan da Eser'e ziyaretinden dolayı teşekkür etti. - Ankara
Son Dakika › Güncel › Medya-İş Genel Başkanı Eser'den Çalışanlara Yeni Yıl Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.