Nurdağı'nda 200 Bin Paket Kaçak Sigara Yakıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nurdağı'nda 200 Bin Paket Kaçak Sigara Yakıldı

Nurdağı\'nda 200 Bin Paket Kaçak Sigara Yakıldı
09.09.2013 10:44  Güncelleme: 10:46

Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde, jandarmanın son 4 ayda gerçekleştirdiği uygulamalarda ele geçirilen 200 bin paket kaçak sigara yakılarak imha edildi.

Gaziantep'in Nurdağı İlçesi'nde, jandarmanın son 4 ayda gerçekleştirdiği uygulamalarda ele geçirilen 200 bin paket kaçak sigara yakılarak imha edildi.

Nurdağı İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerinin kaçakçılığın önlenmesine yönelik yürüttüğü çalışmalar kapsamında, geçen 4 ayda 39 operasyon düzenlendi. 48 kişinin gözaltına alındığı operasyonlarda 200 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Ele geçirilen sigaralar, ilçe çöplüğünde savcılık kararıyla yakılarak imha edildi. - Gaziantep

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Nurdağı'nda 200 Bin Paket Kaçak Sigara Yakıldı - Son Dakika


Advertisement