Ünye ilçesindeki üniversite öğrencileri, huzurevinde kalan yaşlıları ziyaret etti.
Ünye Gençlik Merkezi, sosyal sorumluluk projeleri kapsamında çalışmalarını sürdürüyor.
Merkeze üye üniversite öğrencileri, Ordu Ahmet Cemal Mağden Huzurevi'ne ziyarette bulundu.
Yaşlılara çiçek takdim eden gençler, onlarla sohbet etti.
Son Dakika › Güncel › Ordu'da Gençlerden Yaşlılara Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.