Orgeneral Akar ve Bakan Işık, Gazilerle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Orgeneral Akar ve Bakan Işık, Gazilerle Bir Araya Geldi

23.06.2016 12:40

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ve Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, gazilerle bir araya geldi.

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ve Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, gazilerle bir araya geldi.

Genelkurmay Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Orgeneral Akar ve Bakan Işık, Gülhane Askeri Tıp Akademisinde (GATA) yatarak tedavi gören teröristle mücadele harekatı gazileri, GATA personeli ve öğrencileriyle 21 Haziran'da düzenlenen iftarda buluştu.

İftara, kuvvet komutanları ile Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Galip Mendi de katıldı.

Orgeneral Akar ve beraberindekiler, iftar öncesi teröristle mücadele harekatında yaralananları, tedavi gördükleri kliniklerde ziyaret etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Orgeneral Akar ve Bakan Işık, Gazilerle Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement