Osmaniye'de Turizm Master Planı Çalıştayı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Osmaniye'de Turizm Master Planı Çalıştayı

23.06.2026 17:23

Vali Serdengeçti, Osmaniye'nin turizmini geliştirmek için çalıştay düzenledi.

Osmaniye'de Vali Mehmet Fatih Serdengeçti'nin katılımıyla "Turizm Master Planı Çalıştayı" düzenlendi.

Vali Serdengeçti, Sultan Alparslan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Uygulama Oteli'nde organize edilen programda yaptığı konuşmada, turizmin kentleri "doğru konumlandırma sanatı" olduğunu söyledi.

Osmaniye'nin sahip olduğu değerlerin yönetimi ve yatırım programlarına dönüştürülmesini ele alacaklarını belirten Serdengeçti, "Hedefimiz, Osmaniye'mizi günübirlik uğranılan bir güzergah olmaktan çıkarıp ziyaretçinin zaman ayırdığı, konakladığı, harcama yaptığı ve başkalarına tavsiye ettiği güçlü bir destinasyona dönüştürmektir." dedi.

Çalıştay, katılımcıların kent turizminin geliştirilmesine yönelik görüşlerinin alınmasıyla sona erdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Osmaniye'de Turizm Master Planı Çalıştayı - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement